Felt 7Seventy — фотографії мого велосипеда.

На днях вирушили з сином на прогулянку через поле в сусіднє село. Шукаємо місце для риболовлі, до якого можна дістатись від дому на велосипедах.

Рання весна, чудові краєвиди!



 ...доречі, коли їздили по лісовій хащі, вперше за весь час я мав можливість оцінити корисність пониженої передачі! Раніше просто не знаходив ситуації де можна було б нею скористатись ...хоча зараз також користувався загалом 2-3-4 передачами, а в першій все-рівно не було реальної необхідності, хоча на деяких ділянках стежини були такими, що по ним простіше їхати аніж йти.



Тож, як я і обіцяв, я мав можливість зробити кілька фотографій свого нового велосипеда.






Як бачите, все досить аскетично. Я не любитель розцяцьковувань, тому практично все залишилось в базовій комплектації. Із додаткових аксесуарів я придбав лише велокомп'ютер, про який уже давно мріяв (завжди було цікаво, скільки я проїхав та з якою швидкістю)

Про сам велосипед, маю ще деякі думки. Все таки спеціалізація дає про себе знати. На ньому дуже зручно маневрувати по бездоріжжю, в лісі або по густій траві. В 7Seventy чудова динаміка та миттєве прискорення ...але також я виявив один суттєвий недолік — якщо просто їхати в сідлі на дальні дистанції (я маю на увазі відносно дальні ...важливим є те, що на велосипеді не маневруєш, а просто сидиш і крутиш педалі) то вже через пів-години в руках відчувається значний дискомфорт — починають німіти пальці та кисті рук... Досить не приємно. Можливо я ще не настільки ідеально відрегулював посадку, хоча, в загальному, сидіти і іхати на велосипеді зручно ...але от при звичайному катанні спостерігається надмірне навантаження на руки.
...поки що такі думки та враження, якщо будуть зміни, то звичайно я обов'язково про це розповім в одній із наступних тем.

Comments