Як зняти покришку з нового колеса велосипеда?

Кілька днів тому, вперше в цьому сезоні, ми з сином виїхали покататись на велосипедах. Все було добре, після прогулянки, без пригод, повернулися додому. ...Вранці виявив переднє колесо свого велосипеда «на ободах»! ...??? Щось я не зрозумів... Переглянувши поверхню покришки, виявив застряглі дві колючки, на вигляд схожі на колючки акації.  Дуже дивно. А як же кевлар і захист від проколювання, які заявлені в Schwalbe Rapid Rob KevlarGuard??? Що це за такий дивний захист, якщо покришку прокололи звичайні колючки акації ...тим більше, що ці покришки, перш за все, розраховані на катання по лісу та грунтовим дорогам?

Довелось клеїти камеру. Справа це хоч і не приємна, та загалом досить проста. Я десятки разів розбирав колеса і латав дірки в камерах. Але на цей раз завдання виявилось несподівано надзвичайно складним... Покришка сиділа на ободі немов приклеєна. Як я не намагався продавити її пальцями, або піддіти лопатками — нічого не виходило. Спочатку я навіть подумав, що покришка безкамерна (в мене була подібна проблема з безкамерними шинами на скутері), але передзвонивши в магазин та піднявши інформацію з Інтернету, все ж виявилось, що колеса з камерами, тому начеб-то все повинно бути як завжди. Та покришка не піддавалася. В той день я кілька разів перечитував форуми (насправді пошук в Гуглі видавав лише кілька схожих тем, в яких більшість просто глузувала з топікстартерів, не дававши будь-яких корисних порад ...доречі, я вже дуже давно помітив, що подібна форма спілкування «подколоть и обосрать» спостерігається загалом лише в російськомовному контенті) ...та все ж на кількох адекватних сайтах прочитав просту пораду продавити покришку по колу, сильно, але обережно. Все. Більше ніякої інформації. ...Ця порада тоді мало чим допомогла, так як я добряче понадавлював собі пальці, але зняти покришку в той день мені так і не вдалось. Добре, що планів на велосипед в найближчі дні не було, так як погода трохи зіпсувалася, тож я вирішив не поспішати, а спокійно розібратись в цьому питанні. Та з прочитаного я зрозумів, що рухаюсь у вірному напрямку і покришка повинна піддатись.

Хоча я і вирішив спокійно розібратись в ситуації, але не вирішене питання трохи «накручувало»... Тож наступного ранку, зваривши кави і в роздумах про безглузду складність елементарної ситуації, я рішуче взяв колесо і захопивши покришку зверху двома руками, як агресивну тварину за комір, обережно але дуже сильно натиснув двома пальцями в одну точку... Покришка миттєво злетіла з фіксатора (щось на зразок сходинки по краю обода) і легко зійшла по всьому колу!!!
Тож насправді, все було не так складно ...просто це було вперше! ...вперше на новому сучасному велосипеді :) Не потрібно було продавлювати по колу, це не давало ніякого результату — візуально покришка залишалась приклеєною до ободу, ні на долю міліметра не здаючи позиції. Потрібно лише прикласти велике зусилля в одній точці, щоб зірвати її з фіксатора!
Все ж мені здається, що з заводу покришка була проклеєна. Зірвавши лише одну сторону, мені було цього достатньо, щоб витягнути камеру, іншу сторону я залишив незайманою. Але після ремонту камери, мені довелось ще раз розбортувати колесо і на цей раз покришка (з тієї ж сторони) знялася вже досить легко, без надмірного зусилля.

Доречі, виявилось два проколи, майже поруч (в районі 5 см) ...реально досить дивний захист. Відтепер до захисту на основі кевларового волокна ставлюсь дуже скептично. Потрібно підібрати щось більш надійне.

Comments