Оновлення сайту студії Monaco Felice - англомовна версія!

Нарешті опублікував англомовну версію мого сайту — студія "Monaco Felice"!!!
Звичайно, на даний момент деякі фрази можуть бути на рівні "я був ходити в кафе, коли випити кави" але все рівно для мене це вже великий крок ...і в професійному значенні, і у вивченні англійскої мови. Доречі, я помітив, що слова набагато краще запам'ятовуються не тоді, колі слухаєшь або читаєшь на англійській мові, а саме коли намагаєшся висловити свою власну думку — тобто пишеш тексти або розмовляєш.
Також додав версію на українській мові! ...Це вже більше з патріотичних мотивів. Так як раніше мій сайт існував лише на російській мові, тому що розрахунок був на співпрацю з країнами колишнього "совка" і це був такий собі універсальний варіант. Але після революції 2013 року та вторгнення Росії в Україну, багато що змінилося. І я просто не міг залишити свій сайт на російській мові. Нажаль я досить довго просто не мав часу на оновлення інформації, та реалізацію додаткових мовних версій. Але все ж я підготував англомовну та українську версії. ...Звичайно, залишив я і російську версію. Я вірю в те, що в Росії проживає, хоч і невелика кількість, але все ж адекватних людей. Крім того я маю багато російськомовних клієнтів з інших країн. Тож саме для них збереглась російська версія сайту моєї студії. І взагалі я буду намагатись публікувати в своєму журналі тексти як українською, так і російською та англійскою мовами. ...Що стосується англійської, то це для мене, перш за все, значна практика у вивченні та розумінні цієї мови. Тож якщо ви будете знаходити помилки, буду вдячний за інформування мене про них, та можливі варіанти виправлення :)

Comments